fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!


Ja, då är det Nyårsafton igen... Gillar denna kväll. Ett tillfälle att fira in det nya året med god mat i goda vänners eller familjens sällskap. Ett helt nytt år ligger framför oss med nya möjligheter att förverkliga drömmar och att göra upp nya planer. Jag avlägger inga löften men däremot gör jag upp planer i grova drag för det kommande året.

Nytt år innebär för mig att våren är i antågande även om termometern visar något annat... Inomhus är det ju i alla fall fullt möjligt att göra lite mer vårlikt. Det har jag sett fram emot i några veckor nu. I mitt tycke är det just planeringen och funderandet kring hur jag ska inreda som är det allra roligaste. Att skrida till verket och förverkliga planerna är också kul men klår inte själva planerandet.

Har så smått börjat plocka bort julsakerna. Det mest juliga har börjat åka in i skåpen igen men ljusstakarna får stå kvar ett tag till. De lyser så fint.

Hoppas Du får en riktigt trevlig nyårsafton. Önskar Dig ett Gott Nytt År och det allra bästa för 2011.



Nyårskramar Y Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna ett litet avtryck här på bloggen i form av en kommentar. Det uppskattar jag!

/Camilla